https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Stoppen

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Stoppen Empty Stoppen do okt 13, 2016 11:37 pm

Gast

Anonymous
Gast
Omdat het lijf het niet meer toelaat, heb ik helaas moeten besluiten om met deze mooie hobby te stoppen. Sad
Als ik de 32 jaar dat ik gezocht heb, samen met de vondsten die ik in die tijd gedaan heb, in gedachten nog eens voorbij laat komen, dan kan ik alleen maar zeggen ....
het was een mooie tijd, die ik niet had willen missen.

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan en voor mij is de tijd van gaan gekomen.

Danny, ik wil jou vragen om mijn account weer te verwijderen.

Ik wens iedereen nog vele mooie zoekjaren en ditto vondsten toe.
Het gaat jullie allen goed Stoppen 4091106432

2Stoppen Empty Re: Stoppen do okt 13, 2016 11:53 pm

Brabo

Brabo
Admin
Admin
Jammer Peter dat het niet meer gaat.
Denk dat voor velen van ons die dag ooit zal komen. Sad
Ik ben nog wat jaartjes jonger dan jij, maar merk goed dat ik geen 30 meer ben.
Je hoeft je account niet perse te laten verwijderen. je kunt het ook laten staan en af en toe nog eens meelezen als je wilt.

Brabo


_________________
Mijn geluk was andermans pech.

3Stoppen Empty Re: Stoppen vr okt 14, 2016 6:44 am

Peepplaza

avatar
erelid
Jammer Peter dat het niet meer gaat, betekend dat je dan ook dat je niet meer op het strand kan zoeken!
En net wat Adriaan zegt, wil je account niet nog even laten staan, verwijderen kan altijd nog maar je berichten zullen blijven staan.

Denk er rustig over na.

4Stoppen Empty Re: Stoppen vr okt 14, 2016 10:13 am

Einzelganger

avatar
erelid
Hoi Peter,

Jammer maar ik begrijp je 100%
zelf heb ik ook gedwongen ooit moeten stoppen omdat me kadaver niet meer wilde door gebroken rug en kapotte nek.

Ik heb genoten van je postings en je vondsten en beschouw je als me maatje.

Dergelijke beslissingen zijn heel moeilijk is mijn ervaring en radicaal stoppen vaak het beste inderdaad en het leven ergens anders mee op pakken.

Maar laat je account nog effe doen, je hebt leuke postings en we zouden het leuke vinden als je af en toe nog eens aan kwam waaien Stoppen 3613474791

Het gaat je goed Peter en we wensen je het beste van de wereld toe. Stoppen 3613474791

5Stoppen Empty Re: Stoppen vr okt 14, 2016 12:17 pm

Gast

Anonymous
Gast
Jammer Peter, maar wat je zegt, veel gevonden en veel meegemaakt.
Ik hinkel zelf nog op 2 gedachte, heb nog een lichte piepstok staan eb verander 3x per dag van mening Very Happy Very Happy

6Stoppen Empty Re: Stoppen vr okt 14, 2016 2:00 pm

Gast

Anonymous
Gast
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben ook van mening dat radicaal stoppen gewoon het beste is.
Het liefst zou ik lekker doorgaan, ben tenslotte gepensioneerd en kan gaan en staan wanneer ik wil, maar als ik dat doe, dan loop ik alleen maar mezelf te besodemieteren en het lijf wordt er niet beter op.
Gelukkig heb ik nog 2 hobby's en daar kan ik nu mijn tijd in gaan steken.

@ Adriaan
Je hebt gelijk, voor iedereen komt een keer dat moment van stoppen. Ook al ben je geen 30 meer, blijf toch zolang mogelijk genieten van wat er onder je schotel komt.
Zolang je je nog 30 voelt, komt alles goed. Cool

@ Danny
Laat mijn account maar staan dan. Mocht ik af en toe hier ff om de hoek willen kijken, dan kan dat nog.

@ Marco
Jij ook bedankt voor het contact dat we buiten het forum om hadden en ik weet, af en toe loop jij ook tegen jezelf op. Je bent voor mij een kanjer dat je je zo hebt vastgebeten in de hobby en alles wat er omheen hangt, na alles wat je achter de rug hebt. Een topper en je weet 't, de belofte staat. Kom ik een keertje jouw kant op, dan weet ik je te vinden. Stoppen 3613474791

@ Leo
Ja, veel meegemaakt in al die jaren, maar ondanks de ban die ik later had op het oude forum was de tijd met de waterzoekers, de zoekdagen etc. toch de leukste tijd.



Laatst aangepast door Loner op vr okt 14, 2016 2:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt

7Stoppen Empty Re: Stoppen vr okt 14, 2016 2:04 pm

Gast

Anonymous
Gast
idd Peter.

8Stoppen Empty Re: Stoppen vr okt 14, 2016 2:18 pm

Gast

Anonymous
Gast
De juiste beslissing Peter. (maar ook de moeilijkste) Het ga je goed en we spreken elkaar vast nog wel eens.

9Stoppen Empty Re: Stoppen vr okt 14, 2016 2:22 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Top Peter

Is een heel licht detectortje zoals een simpele Tesoro of een deus niet iets om te proberen.

10Stoppen Empty Re: Stoppen vr okt 14, 2016 4:06 pm

reneeke

reneeke
erelid
Jammer,Peter.Het is zo een prachthobby.Ik heb zelf enkelproblemen,zou het liefst 8 uur aan een stuk zoeken,met pijnstillers hou ik het een aantal uur vol.Gezonheid een kostbaar iets.Wens je heel veel sterkte en succes met je andere hobby 's.behoud je account nog even en kijk bij gelegenheid op forum.Jouw reactie,is altijd welkom op het forum.Je bent een gewaardeerd forum lid,zie alle reactie 's.Een vriendelijke groet uit Vlissingen.
Reneeke.

11Stoppen Empty Re: Stoppen vr okt 14, 2016 4:48 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Ik snap het Peter.
Na mijn eerste ongeval met mijn nek een jaar revalidatie gehad en toen weet geprobeerd te karperen want dat was me leven.

Het ging niet meer met die arm en ook daarom radicaal gestopt om interne frustratie te voorkomen.

Zo ben ik op gegeven moment na dat ongeval en open hart operatie gaan zoeken en werd dat me lust en leven.

Tot ik auto ongeluk kreeg en me rug kapot was en ik niet meer kon lopen.

Ja dan stort je wereld in maar gelukkig kwam ik er na 6 jaar weer bovenop en dankzij pijnstillers en doorzettings vermogen gaat het weer, voor zolang het duurt natuurlijk maar voorlopig geniet ik.

Als je in Zeeland bent dan hoop ik je te treffen en gaan we lekker kletsen over de vondsten van vroeger.

Peter ik heb leuke tijd hier gehad met je en wens je alle goeds en gezondheid.

Je maatje uit Middelburg.

12Stoppen Empty Re: Stoppen vr okt 14, 2016 7:33 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Al ben ik met 50 niet de oudste, maar ook de jongste niet meer. In die 20 jaar heb ik weinig mensen zien stoppen maar de laatste 5 jaar zijn het er steeds meer.
Dat zijn de jongens die al 30 jaar zoeken en die zijn vaak al op oudere leeftijd.

Ik zou er nog niet aan moeten denken om te stoppen al kan deze hobby me soms voor een half jaar of jaar gestolen worden. Dan zoek ik totaal niet.
Ook mijn lijf word al stram en gebruik twee blikjes Redbull om het maar vol te kunnen houden.

Peter,

Jou tijd is nu aangebroken om te stoppen. Ik kan je alleen maar zeggen om de mooie momenten nogmaals te beleven in je gedachten.
Door wind en weer en thuiskomen met alleen maar rommel en dat ene vrije uurtje toch een gouden klapper vinden. je kent het wel.

Succes gewenst met je andere hobby en laat af en toe hier nog eens van je horen.

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

13Stoppen Empty Re: Stoppen za okt 15, 2016 9:09 am

hoedan

hoedan
erelid
Jammer Loner dat je om gezondheid reden
moet stoppen met deze hobby ,maar je voelt zelf het beste wat je nog aan kan en wat niet .
De mooie jaren die je had nemen ze je niet meer af en je gezondheid is nummer 1 en niet te koop.


_________________
Gr. Jan

14Stoppen Empty Re: Stoppen za okt 15, 2016 10:47 am

Gast

Anonymous
Gast
@ Henri
Van samen zoeken zal niet veel meer komen Henri, we liggen beide in de kreukels, maar dat bakkie kom ik nog wel bij je doen. Stoppen 3613474791  

@ Reneeke
Als ik de laatste jaren ff voorbij laat komen, dan ging ik ook steeds minder en korter zoeken.
Eerst stond ik ’s morgens om 6 uur al in het water tot ’s middags een uur of 2. Dan voelde je (schep) arm na afloop ongeveer anderhalf keer zo lang aan. Shocked
Kon op het laatst nog maximaal 3 uurtjes zoeken en dan nog dik onder de pijnstillers ook.
Pas op met die pijnstillers, want je denkt dat het nog wel gaat, maar ondertussen ………..

@ Lord
Dat is precies waar ik het eerder over had Marco, ondanks de tegenslagen toch met die wilskracht ergens helemaal voor gaan.
Ik blijf hier nog wel een beetje rondschooien, dus zo makkelijk kom je niet van me af. Stoppen 1329194662

@ Dagobert
Je had beter piloot kunnen worden, van die Red bull ga je vliegen man ! Stoppen 3262346402
Herinneringen pakt niemand je af en met die andere hobby’s komt het wel goed.

@ Hoedan
Luister naar je lichaam zeggen ze toch? Dat heb ik dan uiteindelijk toch maar gedaan.

15Stoppen Empty Re: Stoppen za okt 15, 2016 1:43 pm

vlok

avatar
zoeker
zoeker
Peter.
Ik begrijp je beslissing.

Ik zoek door een slechte arm,ook met een tessoro op het land.

Maar in het water heb ik minder last,door de opwaardse druk.
Daarom zoek ik meer in het water.
We zullen je nog wel zien.

vlok

16Stoppen Empty Re: Stoppen za okt 15, 2016 6:03 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Fijn om te HOREN Peet Stoppen 2028186877 Stoppen 2028186877 Stoppen 2028186877 Stoppen 2028186877

Je blijft een beetje hangen hier. :-))

we willen je nog niet missen ook hoor, eerlijk gezegd Stoppen 2269770511

17Stoppen Empty Re: Stoppen zo okt 16, 2016 11:34 am

Gast

Anonymous
Gast
Heel erg jammer dat je er mee moet stoppen ik heb genoten van je vondsten en ik hoop ook dat je genoten hebt van de waadschep die je van me gekocht had,ik had anders nog graag met je willen zoeken in de waterplas bij mij in de buurt.

Ik hoop dat je je goed vermaakt met je andere 2 hobby's voor de meeste detector amateurs is dat toch vissen,ik deed dat vroeger ook erg vaak op karper net als marco op een of andere manier word de link van vissen en zoeken vaak met elkaar gebracht het zal wel het "onbekende" zijn wat je vangt of vind...

Ik hoop dat je hier nog een tijdje met ons mee kijkt en af en toe wat van je laat horen.
Ik ben zelf 36 en houd het gelukkig nog allemaal vol al krijg ik wel af en toe last van mijn rug door mijn werk ik hoop dat ik het nog net zo lang vol mag volhouden als jou en stiekem nog wat langer.

Het ga je goed rustig aan doen en geniet van je leven.

Gr. Ferdi

18Stoppen Empty Re: Stoppen zo okt 16, 2016 12:08 pm

Gast

Anonymous
Gast
ferdi schreef:Heel erg jammer dat je er mee moet stoppen ik heb genoten van je vondsten en ik hoop ook dat je genoten hebt van de waadschep die je van me gekocht had,ik had anders nog graag met je willen zoeken in de waterplas bij mij in de buurt.

Ik hoop dat je je goed vermaakt met je andere 2 hobby's voor de meeste detector amateurs is dat toch vissen,ik deed dat vroeger ook erg vaak op karper net als marco op een of andere manier word de link van vissen en zoeken vaak met elkaar gebracht het zal wel het "onbekende" zijn wat je vangt of vind...

Ik hoop dat je hier nog een tijdje met ons mee kijkt en af en toe wat van je laat horen.
Ik ben zelf 36 en houd het gelukkig nog allemaal vol al krijg ik wel af en toe last van mijn rug door mijn werk ik hoop dat ik het nog net zo lang vol mag volhouden als jou en stiekem nog wat langer.

Het ga je goed rustig aan doen en geniet van je leven.

Gr. Ferdi

Dank je Ferdi.
Yep, de waadschep, voor zover ik er mee gezocht heb, beviel uitstekend. Ook die moet helaas in de aanbieding, maar dat wil ik het liefst doen in combinatie met de CZ.

Ik hoorde trouwens van de week dat ze die plas daar bij jou aardig onderhanden nemen op het moment. Wat is er gaande?

Voordat ik ging zoeken, viste ik ook veel, wedstrijden en alles wat er omheen hangt.
Maar dat ga ik niet weer doen.
Heb net als Leo ook nog fotografie als hobby en dan met name natuur, dus ook lekker veel buiten. Voor een indruk even een voorbeeldje van een libelle

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

19Stoppen Empty Re: Stoppen zo okt 16, 2016 1:08 pm

Gast

Anonymous
Gast
Mooie foto Peter. Very Happy



Laatst aangepast door Leo op zo okt 16, 2016 2:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt

20Stoppen Empty Re: Stoppen zo okt 16, 2016 2:05 pm

snoozy

snoozy
erelid
Dat is balen om zo een beslissing te moeten nemen maar gelukkig nog 2 andere hobby's en met de camera kom je ook lekker buiten.
Ik zo zeggen laat gerust eens nu en dan wat foto's zien hier bij al het andere is een speciale afdeling voor hier.
Rustig aan en het ga je goed.

21Stoppen Empty Re: Stoppen zo okt 16, 2016 7:11 pm

Gast

Anonymous
Gast
Poeh dat is een goeie zeg,ik weet niet wat er aan de hand is.
Ik kom er eigenlijk nooit heel af en toe als we zondag een rondje rijden gaan we met de kinderen daar wel eens naartoe.

Ik zal binnenkort eens even een kijkje nemen en dan zal ik het je laten weten want nu ben ik ook nieuwsgierig Stoppen 2016737028

Gr ferdi

22Stoppen Empty Re: Stoppen vr nov 04, 2016 8:36 am

Gast

Anonymous
Gast
@ Danny

Ik ga de knoop nu toch maar helemaal doorhakken en wil mijn account beeindigen.

Wil jij dat regelen?

23Stoppen Empty Re: Stoppen vr nov 04, 2016 9:13 am

Gast

Anonymous
Gast
Ik wens je het allerbeste Peter.

24Stoppen Empty Re: Stoppen vr nov 04, 2016 12:50 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Jammer Peter maar ga ik van het weekend doen als ik achter de pc zit.

25Stoppen Empty Re: Stoppen za nov 05, 2016 12:27 am

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Sterkte Peter.
Het gaat je goed. Stoppen 3613474791

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum