https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Strand & waterzoekers Badge

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Strand & waterzoekers Badge  Empty Strand & waterzoekers Badge wo maa 07, 2018 9:50 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Beste leden, 

Zoals jullie al hebben kunnen lezen zijn de Strand & waterzoekers badges klaar.
 
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Deze Badge is bij mij te bestellen voor leden van dit forum EUR 5,- per stuk exclusief verzending maar dan dien je minimaal meer dan 6 maanden hier actief te zijn en voor niet leden kost de Badge EUR 7,- per stuk exclusief verzending.

Voor de verzendkosten vraag ik voor envelop en postzegel een EUR 1,- voor. Wordt niet verzonden naar het buitenland.

Maar binnenkort hoop ik ook stickers te krijgen met het zelfde logo, ik weet niet wat de kwaliteit van de stickers gaat worden maar zoals het er nu voor staat zullen deze voor 6 stickers EUR 1,- gaan kosten exclusief verzending.
Dus als je een Badge wilt plus stickers dan zul je even moeten wachten om een euro uit te sparen aan extra verzend kosten.

De Badge hebben ongeveer een diameter van 10 cm en zijn voorzien van een lijmlaag maar ze kunnen uiteraard ook op een jas e.d. genaaid worden. Uitleg behandeling lijmlaag zal hieronder verder beschreven worden.


Heb je al belangstelling in de Badge zonder stickers dan mag je mij een PB sturen of rustig wachten tot we elkaar een keer treffen zolang de voorraad strekt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

2Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 08, 2018 11:40 am

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Zou beiden wel willen hebben. Kost geen drol. Strand & waterzoekers Badge  3613474791
Gelieve niet te verzenden want we komen elkaar toch nog wel tegen elders.

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

3Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 08, 2018 12:51 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Klopt Gerard misschien zien we elkaar zondag nog wel even, zal vast wat badges in de auto gooien. Stickers krijg je dan later wel.

4Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge di maa 13, 2018 8:25 pm

jantje

avatar
zoeker
zoeker
Heb vandaag mijn badges binnen gekregen Strand & waterzoekers Badge  2028186877 zien er goed uit nu nog even kijken waar ik ze opplak Strand & waterzoekers Badge  2016737028 groetjes Jan

5Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge di maa 13, 2018 9:09 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Heb hem ook. Nu nog in het water zoeken. Strand & waterzoekers Badge  2016737028

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

6Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge di maa 13, 2018 9:24 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Top Jan, goed om te horen Strand & waterzoekers Badge  3613474791

7Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge di maa 13, 2018 10:37 pm

Jutter

Jutter
Pieper
Pieper
Wil er ook wel eentje, staat mooi bij de rest van m'n waterzoekers collectie in mijn vitrine

8Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge wo maa 14, 2018 7:12 am

Peepplaza

avatar
erelid
Strand & waterzoekers Badge  1871529580

9Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 9:41 am

Einzelganger

avatar
erelid
Domme vragen bestaan niet dus bij deze.

Kan je ook op neopreen strijken ?

Op me gewone ziekkleding kan hij niet maar wel op me wettsuite natuurlijk.

Heb die dames detector gekocht om ook te waden.

10Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 10:40 am

Peepplaza

avatar
erelid
Ik durf het je niet te zeggen Marco welk.

11Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 12:20 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Kan altijd anders nog met superlijm weet niet

12Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 4:01 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Naaien kan ook

13Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 4:08 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Ja gochemerd.
Dan is me wettsuite lek Shocked

14Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 4:51 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Strand & waterzoekers Badge  3793179740 

Maar ik denk niet dat het kan maar allicht je kunt het proberen, hou er wel een bak folie op. Ik weet niet of je waadpak stof kan smelten namelijk als je strijkbout op je pak houd.

15Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 5:12 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Op me waadpak ga het niet maar mijn slimme vrouw zei net, op je wettsuite kan het.
Het is toch al een wettsuite Strand & waterzoekers Badge  3793179740

Is toch geen droogpak, sukkel !!!

Kijk das mijn vrouw, slim en recht voor ze raap.
Net als ik Strand & waterzoekers Badge  3793179740

16Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 5:30 pm

Peepplaza

avatar
erelid
:pffff:Is je vrouw net zo als jou Strand & waterzoekers Badge  3167461530
Lekker dan in huize Klomp Very Happy

17Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 5:34 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Zij is slmmer dan ik. Als ik iets niet weet dan vraag ik het aan haar.

18Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 5:44 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Dat dacht ik al, overal hetzelfde liedje.
Hier niet anders, niet door vertellen he.

19Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 5:51 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Ik zeg niks.

Maar gelukkig maar zo Strand & waterzoekers Badge  3677222419

20Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 9:17 pm

jantje

avatar
zoeker
zoeker
ik wil het op mijn trilaminaat pak maken maar durf daar niet op te strijken,daarom had ik gedacht om de lijm met een fohn of andersom op een strijkbout leggen en zo dus vloeibaar te maken en dan er gewoon opplakken. Zal het eens proberen als mijn pak weer droog is , vanmorgen met Vlok een uurtje in het water gezocht en dat was lang genoeg , wat euromuntjes gevonden en nou zijn mijn schoenen lek dus ook maar weer op zoek naar andere schoenen of sokken voor mijn droogpak. groetjes Jan

21Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 9:22 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Hoi Jan.
Ik heb eens gezien bij een reperateur die verlijmde nieuwe manchetten op trilaminaat pakken. Leek op een soort lijm wat je ook voor lekke banden gebruikt.

Wie weet dat een optie ?

Ik heb twee trilaminaat zoekjassen maar die zijn camo dus met een soort extra stoflaag.
Deze jassen moeten ook 100% dicht blijven.

Maar lijmen is wel goeie optie maar niet met cyanoacrilaat wat ik opperde.

22Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge do maa 15, 2018 9:49 pm

jantje

avatar
zoeker
zoeker
Hoi Einzel,op die badges zit al een lijmlaag en of het werkt om daar met andere lijm overheen te lijmen ? weet niet of het gaat werken. groeten jan

23Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge vr maa 16, 2018 3:12 pm

Peepplaza

avatar
erelid
De Strand & Waterzoeker stickers zijn ook binnen, deze vielen kleiner uit dan gedacht en daarom heb ik besloten dat iedereen die een Badge besteld een velletje met 6 stickers kado krijgt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

24Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge vr maa 16, 2018 3:56 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Peepplaza schreef:De Strand & Waterzoeker stickers zijn ook binnen, deze vielen kleiner uit dan gedacht en daarom heb ik besloten dat iedereen die een Badge besteld een velletje met 6 stickers kado krijgt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Joepie, mooi gebaar. Strand & waterzoekers Badge  3613474791

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

25Strand & waterzoekers Badge  Empty Re: Strand & waterzoekers Badge vr maa 16, 2018 4:10 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Ik heb een paar stickers in de auto liggen Gerard, uiteraard krijg jij een vel als we elkaar weer treffen.

Heb zelf mijn detectors en spade’s nu voorzien van een mooie sticker Strand & waterzoekers Badge  3677222419

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum