https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Verloren gouden ring met briljanten

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Verloren gouden ring met briljanten Empty Verloren gouden ring met briljanten wo mei 23, 2018 9:14 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Vanavond op het strand van Henschotermeer samen met maatje Ronald opzoek geweest naar een verloren dierbare gouden ring van Fleur die ze heeft geeerft van de overleden vader.

Helaas hebben wij en een paar andere zoekers hem niet mogen vinden op de aangewezen plekken waar de ring mogelijk verloren zou zijn. Het is een opvallende gouden ring met meerdere kleine briljantjes en 1 grote met de naam Jan er in.

Mocht iemand hem vinden in de toekomst of toevallig gevonden zijn en aangeboden worden op o.a. marktplaats hou mij dan even op hoogte zodat ik Fleur hier over kan inlichten.

Verloren gouden ring met briljanten B9bd2b10

2Verloren gouden ring met briljanten Empty Re: Verloren gouden ring met briljanten wo mei 23, 2018 9:34 pm

thehunter

thehunter
zoeker
zoeker
Verloren gouden ring met briljanten 3613474791

3Verloren gouden ring met briljanten Empty Re: Verloren gouden ring met briljanten ma mei 28, 2018 9:22 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Ring is nog niet gevonden begreep ik, morgen komt Fleur naar mij toe om een detector te lenen.
Ze wil nog ergens in een berm zoeken.
Als het haar niet lukt ga ik van de week in de avond nog wel een poging wagen op het strand.

4Verloren gouden ring met briljanten Empty Re: Verloren gouden ring met briljanten ma mei 28, 2018 9:27 pm

hoedan

hoedan
erelid
Succes daar, hopend dat jullie hem vinden. Verloren gouden ring met briljanten 3613474791


_________________
Gr. Jan

5Verloren gouden ring met briljanten Empty Re: Verloren gouden ring met briljanten di mei 29, 2018 8:56 pm

Gast

Anonymous
Gast
Peepplaza schreef:Ring is nog niet gevonden begreep ik, morgen komt Fleur naar mij toe om een detector te lenen.
Ze wil nog ergens in een berm zoeken.
Als het haar niet lukt ga ik van de week in de avond nog wel een poging wagen op het strand.

Moet wel een heel lekker wijf zijn Verloren gouden ring met briljanten 2028186877 Verloren gouden ring met briljanten 2028186877

6Verloren gouden ring met briljanten Empty Re: Verloren gouden ring met briljanten di mei 29, 2018 9:06 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Verloren gouden ring met briljanten 3793179740 Verloren gouden ring met briljanten 3793179740 Verloren gouden ring met briljanten 3793179740

7Verloren gouden ring met briljanten Empty Re: Verloren gouden ring met briljanten wo mei 30, 2018 8:29 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Net nog even terug geweest voor 2 uurtjes en een veel breder vlak meegenomen maar geen ring, dit stuk waar ze gelegen heeft is echt leeg nu.

Hopelijk heeft ze zelf meer succes om langs een berm te zoeken met mijn Tesoro Cortes.

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum