https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Gast

Anonymous
Gast
Heeft hier toevallig iemand ervaring met de pin pointer model 'Diver ' van Deteknix ? Waterdicht tot 30m diep ,en wil hem voor het duiken gaan gebruiken. Maar omdat dat ding € 150- kost ,wil ik eerst graag meer gebruikers info en het liefste even zo'n ding testen.(filmpjes op internet zijn uit usa en spreken elkaar soms tegen)
Heb al contact gehad met DJ Laan ,maar die kon mijn niets vertellen (alhoewel hij ze wel verkoopt) en verwees mij door naar Klooistra. (en daar koop ik hem echt NIET)
Een test model had ie ook niet ,dus daar schiet ik ook niets mee op.

Einzelganger

avatar
erelid
Niet met de diver uitvoering maar wel met de gewone en dat is wel top ding voor dat geld

Peepplaza

avatar
erelid
Niet de vibraprobe Henri

Gast

Anonymous
Gast
Is die 'gewone' dan dezelfde dan de diver alleen niet waterdicht Danny ?

Peepplaza

avatar
erelid
Geen idee Henri, je zei laatst tegen mij dat je een probe had gehad en waterdicht was maar je gebruikte hem te weinig.

Gast

Anonymous
Gast
Peepplaza schreef:Geen idee Henri, je zei laatst tegen mij dat je een probe had gehad en waterdicht was maar je gebruikte hem te weinig.

Dat klopt helemaal.Dat was een niet waterdichte pin pointer Danny. Maar zoek een waterdichte die ik met duiken kan gebruiken. (dus dieper dan 3 m.) Tijdens het duiken is het moeilijk om te graven. Je bent gewichtloos en duwt dan je hele lichaam weg i.p.v dat je schep de bodem in gaat. Nu kan ik wel meer lood meenemen en mij als een blok op de bodem werpen ,maar dat gaat ten koste van je duikuitrusting .(slijtage) En met een pp localiseer je de vonds veel sneller en schep je dus ook minder.

Einzelganger

avatar
erelid
Ik heb een mooie link voor je Henrie, zie je hem in de praktijk ook die penpointer

Gast

Anonymous
Gast
Dank voor de link Marco ,maar volgens mij is dat een andere pp .

Einzelganger

avatar
erelid
Graag gedaan
Oh, dat weet ik niet, zag onderwater en van dat merk dus dacht dit zal hem zijn Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  2294302573

maar het zijn goeie pinpointers, vele malen beter dan die garrett dingen en stuk goedkoper ook en als 1 van de weinige stil in zoutwater.

Gast

Anonymous
Gast
We gaan het mee maken. Heb hem besteld en zien wel of het wat is. Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  2028186877

Einzelganger

avatar
erelid
Mooi Henri Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  3613474791

Mede omdat ie ook geen valse signalen geeft in zoute water mijn voorkeur.

Mijn volgende wordt gegarandeerd dat merk ook.
Super goeie pinpointer voor redelijk bedrag.
Ik ben tevreden hoor over me minelab maar die kost 2 keer zo duur ongeveer en fie garrets gaan te vaak naar de klote !

Gast

Anonymous
Gast
Vorige week al besteld en nog steeds niets binnen. Dealer heeft ondertussen al 3 mailtjes naar Klooistra gedaan en die reageert gewoon nergens op. Had vanmorgen gezegd dat als er vandaag geen reactie kwam ik hem niet meer hoefde. Dus Dealer nogmaals een 'pittige' mail naar K gedaan......en nu is hij eindelijk verstuurd. (excuus: ziekte ,onderbezetting .) .
Dus als het goed is kan ik hem morgen afhalen bij Dealer.

Einzelganger

avatar
erelid
Ok dat is beter, dan is kooistra altijd ziek of onderbezet ??

Twee jasr geleden drie mail's gestuurd en nog steeds geen antwoord.
Na twee telefoontjes zou hij me terug bellen, moet nog gebeuren.

Zijn meerdere dealers dus doei de mazzel en bekijk het maar Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  3613474791

Gast

Anonymous
Gast
Klopt, ik heb hem ook bij een andere Dealer besteld .Maar die krijgt hem weer van Klooistra omdat die nu eenmaal de Importeur is. Hoe je het ook went of keert...... het moet toch bij hem wegkomen.
Persoonlijk doe ik nooit geen zaken meer met hem.

Einzelganger

avatar
erelid
Ik ook nooit meer !!!

Maar ben benieuwd naar je ervaring met die pinpointer.

Mijn maatje heb de gewone en dat is toch wel een goeie Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  3613474791

Gast

Anonymous
Gast
Wordt tijd dat er eens een Dealer komt die detectors tegen een geringe winst gaat verkopen. Dus dik onder de verkoop prijzen en flinke concurrentie voor de bestaande Dealers !
Ik krijg het idee dat sommige Dealers er steeds minder moeite voor willen doen tegenwoordig. Dozenschuivers dus. Recent nog deze ervaring opgedaan toen ik om meer info vroeg van deze pin pointer.

Einzelganger

avatar
erelid
Ja klopt en ben ik met je eens.
Ik heb eigenlijk maar met vier dealers een klik waar ik spullen koop.

Gert Geesing
Detectorplaza
Detectorandus
Ruud de Heer

En geloof me dat het elders stuk goedkoper is dan in NL.
En binnen de eu.

Gast

Anonymous
Gast
Ik heb de Deteknix pp binnen gekregen. Eerste indruk : Ziet er goed uit. Er zitten 2 extra O ringen en 4 beschermdopjes bij !! Tevens een houder ,usb kabeltje voor laden en een anti verlies kabel.
Mooi compleet dus.
Makkelijke bediening en genoeg keuze van instelling .Zelfs gevoeligheid is in te stellen.
Lampje er op...ledje er op.....piepje er op.
En alles is afzondelijk van elkaar aan/uit te zetten.
Wat mij wel opvalt is dat de O ring niet in een groef valt. Dus gewoon klemmen tussen het deksel en de haakse rand v/d behuizing. Nu heb je wel kans dat als je hem iets te vast draait dat de O ring er tussen uit geperst wordt.
Het stekkertje v/d USB laad kabel is erg klein en moet je een 3cm diep in de ronde behuizing zien te krijgen. Met dikke vingers is dat een hele uitdaging.
Ook de rubberen beschermdop voor de punt v/d PP had van mij wel wat langer mogen zijn. Hier doe ik dus nog een stukje binnenband om heen voor gebruik.
Binnenkort maar eens testen tijdens het duiken.[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]



Laatst aangepast door Henri op do sep 01, 2016 5:38 pm; in totaal 4 keer bewerkt

Einzelganger

avatar
erelid
Zo te horen perfect dus.
Ben benieuwd en veel plezier van je nieuwe aanwinst Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  3613474791

Gast

Anonymous
Gast
Dank je Marco. Hij ziet er goed uit ,maar zelf zie ik nog enkele punten voor verbetering ha ha

Gast

Anonymous
Gast
Iets aangepast voor het duiken. Een steviger krulsnoer er aan gezet en een stukje binnenband om de punt.[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Gast

Anonymous
Gast
Ziet er goed uit henri!

Jij gebruikt ook overal binnenband voor he Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  3793179740
En je vingers zijn altijd te dik Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  3793179740 Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  3793179740 Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  3793179740

Het detector spul zal over het algemeen wel door de Aziaten gemaakt zijn :lol:

Gast

Anonymous
Gast
Klopt Ferdi. Binnenband en krimpkous Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  3793179740 Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  3793179740
En probeer jij maar eens zo'n klein stekkertje in die PP te krijgen Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  564014718 Is ook nog een slap kabeltje en een heel kort stekkertje ,dus valt niet mee.

Einzelganger

avatar
erelid
Die spiraal snoeren kan je bij action halen ook.
Sterk lang en geel van kleur en €1,49

Ja ik verbeter ook altijd dat geen wat ik koop en waar het kan.

Als mijn pinpointer kapot is koop ik deze ook. Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  3613474791

Gast

Anonymous
Gast
Vandaag een duik gemaakt met deze pin pointer. Gewoon om te kijken of hij op diepte nog goed te bedienen is (aan/uit enz.) ,en of hij goed waterdicht is. Tot 15M geweest en daar was het steenkoud (6*C) dus niet lang gebleven. Werkte perfect en bleef kurkdroog. Heb hem een dik uur aan mijn duikjacket hebben hangen ,dus test geslaagd. Heb er niet mee gezocht omdat de plek die wij op het oog hadden niet beschikbaar was. (privé geworden)

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum