https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Gast

Anonymous
Gast
Eerste onderwerp bericht herinnering :

Heeft hier toevallig iemand ervaring met de pin pointer model 'Diver ' van Deteknix ? Waterdicht tot 30m diep ,en wil hem voor het duiken gaan gebruiken. Maar omdat dat ding € 150- kost ,wil ik eerst graag meer gebruikers info en het liefste even zo'n ding testen.(filmpjes op internet zijn uit usa en spreken elkaar soms tegen)
Heb al contact gehad met DJ Laan ,maar die kon mijn niets vertellen (alhoewel hij ze wel verkoopt) en verwees mij door naar Klooistra. (en daar koop ik hem echt NIET)
Een test model had ie ook niet ,dus daar schiet ik ook niets mee op.


Einzelganger

avatar
erelid
Goed om te horen dat ie perfect werkt Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  - Pagina 2 3613474791

Gast

Anonymous
Gast
Ik las oude berichten op een buitenlands Forum dat hij niet werkte onder water. (van toen hij net uitkwam) Dus door de druk de knoppen niet kon bedienen. Vandaar de test nu hij nog nieuw is. Werkte het niet , dan had ie zo weer retour gegaan.
Maar ging perfect.

Gast

Anonymous
Gast
Er zit een vulling bij voor het loze gedeelte in de pin pointer tussen de USB stekker en de eindplug. Dus een soort van ronde plug die je in de dop steekt .Dan heb je minder lucht in de PP .De PP is dus licht positief qua drijfvermogen. Laat je hem los dan gaat ie drijven.

Einzelganger

avatar
erelid
Ok dat klinkt goed Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  - Pagina 2 3613474791

Ik duik wel niet maar met die natte zoute zooi is zo 1 wel de perfecte eigenlijk Iemand ervaring met de Deteknix Diver pin pointer ?  - Pagina 2 2294302573

Bedankt voor al je info

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum