https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

vakjes niet groen

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

1vakjes niet groen - Pagina 2 Empty vakjes niet groen zo sep 16, 2018 7:31 pm

jantje

avatar
zoeker
zoeker
Eerste onderwerp bericht herinnering :

ik heb nu dat mijn vakjes niet meer groen inkleuren van de topics die ik nog niet gelezen heb, iemand meer last van ? groetjes Jan


26vakjes niet groen - Pagina 2 Empty Re: vakjes niet groen za okt 13, 2018 1:29 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Weer een B To B ring gevonden?
Mag ik hem kopen voor 5 euro want gaat toch de bak in.

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

27vakjes niet groen - Pagina 2 Empty Re: vakjes niet groen za okt 13, 2018 1:38 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Mijn dochter heeft hem.
Wilde platslaan maar zij paste hem.

Sorry Ducky


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

28vakjes niet groen - Pagina 2 Empty Re: vakjes niet groen di okt 16, 2018 7:41 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Wat een gelazer zeg!
Zit ik op mijn gemak de ongelezen berichten te kijken kom ik niet verder als twee stuks.
Daarna krijg ik de melding... er zijn geen ongelezen berichten.

En er stonden er wel een stuk of 7.

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

29vakjes niet groen - Pagina 2 Empty Re: vakjes niet groen di okt 16, 2018 10:14 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Je moet ook nieuwe batterijtjes in je muis doen Gerard.
Dan gaan lampjes weer op groen.

30vakjes niet groen - Pagina 2 Empty Re: vakjes niet groen di okt 16, 2018 11:26 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Ik zal van de week even informeren op het ondersteunings forum of men weet of dit probleem opgelost kan worden.

31vakjes niet groen - Pagina 2 Empty Re: vakjes niet groen di okt 16, 2018 11:29 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Peepplaza schreef:Ik zal van de week even informeren op het ondersteunings forum of men weet of dit probleem opgelost kan worden.

Zou heel geweldig zijn als dit probleem opgelost zou kunnen worden. vakjes niet groen - Pagina 2 3613474791

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

32vakjes niet groen - Pagina 2 Empty Re: vakjes niet groen zo okt 21, 2018 10:21 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Hoe is het nu Gerard of nog steeds last van vakjes niet groen - Pagina 2 2294302573

33vakjes niet groen - Pagina 2 Empty Re: vakjes niet groen ma okt 22, 2018 10:12 am

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Peepplaza schreef:Hoe is het nu Gerard of nog steeds last van vakjes niet groen - Pagina 2 2294302573

Tot nu toe elke keer mooi groen. Dus hopen dat het nu in orde is.

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

34vakjes niet groen - Pagina 2 Empty Re: vakjes niet groen wo okt 24, 2018 7:39 am

Peepplaza

avatar
erelid
Top

35vakjes niet groen - Pagina 2 Empty Re: vakjes niet groen wo okt 24, 2018 11:59 am

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Peepplaza schreef:Top

Tot op heden geen probleem meer mt ongelezen berichten. vakjes niet groen - Pagina 2 3613474791

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

36vakjes niet groen - Pagina 2 Empty Re: vakjes niet groen wo okt 24, 2018 12:22 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Ik ook niet, wel andere probleem maar daar hebben jullie geen last van anders had ik het wel gehoord.

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum