https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuwe Xpointer en grasmes samen 75 euro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nieuwe Xpointer en grasmes samen 75 euro Empty Nieuwe Xpointer en grasmes samen 75 euro di maa 09, 2021 12:16 pm

leo

leo
erelid
Pinpointer nog nieuw in de doos, grasmes is 1xgebruikt de punt van het mes is afgeslepen en snijvlak aan geslepen, schept muntjes makkelijker uit een smal gat, en je loopt niet meer met een verboden wapen op de openbare weg, ( ik kreeg eerder al een waarschuwing)

Ik ben gestopt met zoeken op grasveldjes vanwege knie problemen.

Samen 75 euro. VERKOCHT
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]



Laatst aangepast door leo op di maa 09, 2021 9:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Ray

Ray
zoeker
zoeker
Je bent weer goed voorbereid en wat je zegt betreffende dat grasmes, daar heb ik ook wel eens mijn bedenkingen bij of je niet met een "verboden" wapen op zak loopt.
Dan kan je je nog afvragen als je een breekijzer koopt ben je nog steeds geen dief, mits je je niet verdacht gedraagt ergens.
Daar mag je ook gewoon mee over straat lopen.
Een groot slagersmes mag je kopen en mee over straat lopen, mits je er niet mee loopt te dreigen in de binnenstad.
Een grasmes gebruik je ook niet om iemand overhoop te steken, maar het kan wel.
Dat kan ook met een schroevendraaier of stanleymes bij de doe het zelf zaak vandaan.
Wat was de reden waarop je werd aangesproken?
Het lijkt er een beetje op, zolang het geen punt heeft is het geen steekwapen?
Ben wel benieuwd.


_________________
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] kijk even of je goudkoorts-proof bent
http://www.pan4gold.nl

leo

leo
erelid
Ray schreef:Je bent weer goed voorbereid en wat je zegt betreffende dat grasmes, daar heb ik ook wel eens mijn bedenkingen bij of je niet met een "verboden" wapen op zak loopt.
Dan kan je je nog afvragen als je een breekijzer koopt ben je nog steeds geen dief, mits je je niet verdacht gedraagt ergens.
Daar mag je ook gewoon mee over straat lopen.
Een groot slagersmes mag je kopen en mee over straat lopen, mits je er niet mee loopt te dreigen in de binnenstad.
Een grasmes gebruik je ook niet om iemand overhoop te steken, maar het kan wel.
Dat kan ook met een schroevendraaier of stanleymes bij de doe het zelf zaak vandaan.
Wat was de reden waarop je werd aangesproken?
Het lijkt er een beetje op, zolang het geen punt heeft is het geen steekwapen?
Ben wel benieuwd.
Messen boven een bepaalde afmeting mag je op straat niet meer bij je dragen, tenzij goed verpakt. Dus een grasmes open en bloot bij je dragen kunnen ze je op pakken

Ray

Ray
zoeker
zoeker
Uiteraard begrijp ik helemaal de insteek van je verhaal en weet zelf ook dat het discutabel is danwel "misschien" verboden.
Dan noem ik het gewoon een digging tool ipv een grasmes....alles met "mes" klinkt gevaarlijk ;)
Tot op heden nog geen last gehad ermee, en zal in de praktijk ook wel meevallen.
Je zou er in de meeste gevallen met een waarschuwing mee wegkomen, net als bij jou.


_________________
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] kijk even of je goudkoorts-proof bent
http://www.pan4gold.nl

leo

leo
erelid
Ray schreef:Uiteraard begrijp ik helemaal de insteek van je verhaal en weet zelf ook dat het discutabel is danwel "misschien" verboden.
Dan noem ik het gewoon een digging tool ipv een grasmes....alles met "mes" klinkt gevaarlijk ;)
Tot op heden nog geen last gehad ermee, en zal in de praktijk ook wel meevallen.
Je zou er in de meeste gevallen met een waarschuwing mee wegkomen, net als bij jou.

Als je de verkeerde treft kost het zwaar geld, zonder punt is het een schepje Nieuwe Xpointer en grasmes samen 75 euro 2016737028

Peepplaza

avatar
erelid
Een digging tool is het beste te omschrijven, zelf gebruik ik deze als ik op grasland zoek

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

leo

leo
erelid
7 euro bij Ali Nieuwe Xpointer en grasmes samen 75 euro 2016737028

Ray

Ray
zoeker
zoeker
Met een puntje en een levensgevaarlijke kartelrand.....just kidding.
Tja, ze zijn allemaal wel happig om te schrijven tegenwoordig, maar hoever moet het gaan en hoever moet je zelf gaan.
Mn schep is ook een enorm slagwapen.........
Het is geen discussie tegenover jou hoor Leo, maar kom op zeg waar zijn we beland in NL.
Ik laat mn puntje er nog gewoon aan.


_________________
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] kijk even of je goudkoorts-proof bent
http://www.pan4gold.nl

leo

leo
erelid
Ray schreef:Met een puntje en een levensgevaarlijke kartelrand.....just kidding.
Tja, ze zijn allemaal wel happig om te schrijven tegenwoordig, maar hoever moet het gaan en hoever moet je zelf gaan.
Mn schep is ook een enorm slagwapen.........
Het is geen discussie tegenover jou hoor Leo, maar kom op zeg waar zijn we beland in NL.
Ik laat mn puntje er nog gewoon aan.

We leven in een land waar knapen van 13 en 14 jaar elkaar overhoop steken,
Maar voor mij schept hij meer grond zonder punt, vooral als de grond hard is

Brabo

Brabo
Admin
Admin
Ben er ook ooit eens door een paar BOA's op aangesproken.
Toen ik vertelde dat ik met mijn RVS schep veel gemakkelijker iemand dood kon slaan, vonden ze het wel best en dropen af.

Brabo


_________________
Mijn geluk was andermans pech.

leo

leo
erelid
Brabo schreef:Ben er ook ooit eens door een paar BOA's op aangesproken.
Toen ik vertelde dat ik met mijn RVS schep veel gemakkelijker iemand dood kon slaan, vonden ze het wel best en dropen af.

Brabo

Een Boa bedreigen?? Durf je wel. Nieuwe Xpointer en grasmes samen 75 euro 2016737028

Brabo

Brabo
Admin
Admin
leo schreef:
Een Boa bedreigen?? Durf je wel. Nieuwe Xpointer en grasmes samen 75 euro 2016737028

Was niet nodig Leo, ze waren verder best vriendelijk.

Brabo


_________________
Mijn geluk was andermans pech.

leo

leo
erelid
Brabo schreef:
leo schreef:
Een Boa bedreigen?? Durf je wel. Nieuwe Xpointer en grasmes samen 75 euro 2016737028

Was niet nodig Leo, ze waren verder best vriendelijk.

Brabo



Nieuwe Xpointer en grasmes samen 75 euro 3613474791

Ray

Ray
zoeker
zoeker
Dat waren dan de goede BOA's.
Och, als je algemeen open staat voor een praatje met wat tekst en uitleg zal het allemaal niet zo een vaart lopen lijkt me.
Althans...ik persoonlijk ga me er niet druk om maken en nooit gedaan ook.


_________________
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] kijk even of je goudkoorts-proof bent
http://www.pan4gold.nl

Balena

Balena
zoeker
zoeker
Ray schreef:Met een puntje en een levensgevaarlijke kartelrand.....just kidding.
Tja, ze zijn allemaal wel happig om te schrijven tegenwoordig, maar hoever moet het gaan en hoever moet je zelf gaan.
Mn schep is ook een enorm slagwapen.........
Het is geen discussie tegenover jou hoor Leo, maar kom op zeg waar zijn we beland in NL.
Ik laat mn puntje er nog gewoon aan.

Ben ooit eens aangehouden op het vliegveld,voor een zoekvakantie.
Had in mn rugzak een scherp geslepen zoekschepje zitten dat bij de veiligheids scan gesignaleerd werd.
Moest mn tas open maken, en het werd beschouwd als zeer gevaarlijk!!
Mocht het Niet meenemen in het toestel, en moest direct in de container.
Vervolgens lieten ze mn. 35 cm lange Duikmes gewoon zitten!! Shocked Nieuwe Xpointer en grasmes samen 75 euro 2334106769


Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Grasmes

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum