https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wie heeft er zin en tijd om..........!

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wie heeft er zin en tijd om..........! Empty Wie heeft er zin en tijd om..........! di jul 26, 2016 10:40 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Beste collega zoekers,

Vanavond ben ik er voor de derde keer wezen zoeken naar een verloren trouwring in het Henschotermeer voor Erik.
Ik kan het niet uit staan dat het niet lukt maar wordt daar dan ook gek van de trekringen en zilverpapier etc.

Zijn er nog leden die belangstelling hebben om mij zaterdag of zondag te helpen met zoeken?
Zoeken naar de ring is vrijblijvend, ik heb niets afgesproken wat betreft een vergoeding etc. maar mocht deze er zijn is dat voor de vinder.
Ps, is ook niet zeker of de ring in het water ligt.

Dit waren mij vondsten gisteravond om een beetje indruk te krijgen wat er zoal ligt.

Wie heeft er zin en tijd om..........! Image31

Wie heeft er zin en tijd om..........! Image32

Gr, Danny

waterkip

waterkip
Pieper
Pieper
Ik wil wel mee maar kijk het weer aan;
heb geen zin om tussen de zwemmers in te zoeken.

Als ik ga dan loop ik het stuk waar jij de rommel opgeruimd hebt....:lol:

Peepplaza

avatar
erelid
Leuk Paul Wie heeft er zin en tijd om..........! 3613474791

Welke dag zou jou het beste uit komen?
Ik zou eventueel ook nog vrijdag kunnen maar dat weet ik pas zeker vanaf morgen rond de klok van 16.00 uur.

Als je wil mag je naar mij toe komen, vanaf mijn huis is het circa een 15 min. rijden.
Een dagkaart daar kost namelijk 10,- (alleen pinnen), ik heb een parkeerkaart dus je kunt mee rijden al blijf ik daar wel vanaf s'morgens tot ergens elders in de middag doorzoeken tot ik het zat ben.
Denk dat ik zelf nog even een kleine 2 uur naar de ring ga zoeken en dan verder de plas afstruinen.

Als er nog meer mensen zijn die het leuk vinden om even te zoeken daar naar de ring en natuurlijk ook voor je eigen verder in de plas die groot genoeg is voor wel 100 zoekers dan zou dat leuk en gezellig zijn.

Peepplaza

avatar
erelid
Vandaag ook weer geweest maar denk dat de ring elders verloren is.
Morgen ga ik niet Paul Althans niet daar heen, heb me toch weer een zooi opgegraven.
Nieuwe detector is binnen dus morgen ga ik die maar eens testen ergens.

Peepplaza

avatar
erelid
Mocht iemand anders het nog willen proberen dan heb ik hier een kaartje waar ze die bewuste dag hoofdzakelijk gelegen hebben.

Hij heeft zandkastelen gebouwd langs de water lijn en maximaal 10 meter vanaf de kant het water in geweest. Ik heb zelf alleen maar in het water gezocht dus strand zou nog een optie zijn om de gouden trouwring terug te kunnen vinden voor Erik.

Ik heb zijn telefoon nummer mocht iemand hem vinden.

Wie heeft er zin en tijd om..........! Image34

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum