https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Oud nieuws (ring terug gevonden)

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Oud nieuws (ring terug gevonden) Empty Oud nieuws (ring terug gevonden) za jun 24, 2017 3:46 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Uit de oude doos, had deze nog op de pc staan van 2 of 3 jaar geleden toen ik met Gijsjan aan het zoeken was om een ring terug te vinden.

Oud nieuws (ring terug gevonden) Img_2411


Oud nieuws (ring terug gevonden) Img_2412

2Oud nieuws (ring terug gevonden) Empty Re: Oud nieuws (ring terug gevonden) za jun 24, 2017 4:41 pm

Brabo

Brabo
Admin
Admin
Is en blijft een mooie actie. Oud nieuws (ring terug gevonden) 3613474791
Lag de ring in het water of op het droge?

Brabo


_________________
Mijn geluk was andermans pech.

3Oud nieuws (ring terug gevonden) Empty Re: Oud nieuws (ring terug gevonden) za jun 24, 2017 5:44 pm

Peepplaza

avatar
erelid
In het water maar op een andere plek dan ze aangewezen had

4Oud nieuws (ring terug gevonden) Empty Re: Oud nieuws (ring terug gevonden) za jun 24, 2017 7:12 pm

Brabo

Brabo
Admin
Admin
Dat laatste is eigenlijk vaste prik, ik heb nog maar zelden meegemaakt dat iets op de plek lag waar men het verloren zou hebben.

Brabo


_________________
Mijn geluk was andermans pech.

5Oud nieuws (ring terug gevonden) Empty Re: Oud nieuws (ring terug gevonden) za jun 24, 2017 7:17 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Mooi teruggevonden hoor. De ring is trouwens ook niet één van een arme sloeber dus ik hoop dat de beloning vet was?

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

6Oud nieuws (ring terug gevonden) Empty Re: Oud nieuws (ring terug gevonden) za jun 24, 2017 9:20 pm

Peepplaza

avatar
erelid
geen hele grote beloning maar ik vond het leuk om te doen, ring had ze gehad van haar overleden man.

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Soortgelijke onderwerpen

-

» Ring verloren
» Verloren gouden ring met briljanten

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum