https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Fisher CZ20

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Fisher CZ20 Empty Fisher CZ20 ma feb 11, 2019 5:45 am

Peepplaza

avatar
erelid
Voor de liefhebbers op Marktplaats staat bij advertentie van DJ Laan een Fisher CZ20 te koop voor EUR 295,-

2Fisher CZ20 Empty Re: Fisher CZ20 za feb 16, 2019 9:16 pm

Gast

Anonymous
Gast
Niet duur en volgens de kenners een topper!

3Fisher CZ20 Empty Re: Fisher CZ20 za feb 16, 2019 9:21 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Naar mijn mening één van de beste water detector die ooit op de markt is gekomen.
Nadeel is wel de wat zware kast. Helaas is er nooit een lichte versie op gekomen.

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

4Fisher CZ20 Empty Re: Fisher CZ20 za feb 16, 2019 9:24 pm

Gast

Anonymous
Gast
Heb zelf wel eens met de 21 gelopen. Moest erg wennen. Soms leek het net of er een telefoon afging Fisher CZ20 3793179740

5Fisher CZ20 Empty Re: Fisher CZ20 zo feb 17, 2019 8:32 am

hoedan

hoedan
erelid
Ik heb nog steeds een cz20 ,maar gebruik hem zeer weinig .Werk veel meer met mijn Minelab souv GT
Alhoewel ik er steeds meer over denk om er een paar weg te doen en een Minelab EQUINOX 800 er voor terug te kopen.


_________________
Gr. Jan

6Fisher CZ20 Empty Re: Fisher CZ20 zo feb 17, 2019 12:24 pm

Peepplaza

avatar
erelid
CZ20 zeer goede detector waar ik er meerdere van gehad heb en ook zeer goed mee gevonden had.
Was op een gegeven zo dat deze detector 3 tonen had en ik maar graafte op 1 toon waar ik veel goud mee vond maar daardoor wel veel en zilver liet liggen. Later ben ik op alle tonen gaan graven omdat het steeds stilletjes werdt door de jaren heen met het goud.

De kast droeg ik altijd aan de heup, met kast aan de detector was zeer zwaar zoeken.
Toch wel inderdaad van de betere waterdetectors in mijn ogen maar de CZ20 serie zijn al hele oude type detectors, inmiddels bestaat de CZ21 type ook alweer enkele jaren

7Fisher CZ20 Empty Re: Fisher CZ20 ma feb 18, 2019 11:11 am

vlok

avatar
zoeker
zoeker
danny ik heb ook een CZ 20 ben er tevreden over.

Je zet hem aan en zoeken.



vlok

8Fisher CZ20 Empty Re: Fisher CZ20 zo feb 24, 2019 10:45 pm

Ray

Ray
zoeker
zoeker
De CZ20 blijft ook in mijn ogen een topper.
Helaas ben ik een ouwe lul aan het worden en ga niet zo mee in de digitale detector techniek.
Trouwens nooit gehad, na mn DFX, Minelab explorer etc val ik terug op de oude vertrouwde analoge techniek.
Op 1 of andere manier heb ik het vertrouwen in een detector die mij persoonlijk zeker aanspreekt en heb er veel mee gevonden.
Zwaar is die en zeker met een verlengde ondersteel, de hipmount optie is hierbij prettig.
Zijn er overgens oorpads los te koop?
Die van mij zijn wat versleten door al het gezweet en gebuffel, scheuren in het plastic.
Is de koptelefoon een reguliere koptelefoon vergelijkbaar met een koptelefoon voor audio?
Zal best wel weer een gepatenteerd ontwerp zijn denk ik.


_________________
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] kijk even of je goudkoorts-proof bent
http://www.pan4gold.nl

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Gezocht oude Fisher CZ20
» Fisher CZ 21

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum