https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Waar blijft de bling ??

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Waar blijft de bling ?? Empty Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 1:15 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Zoekt er nog iemand en waar blijf de bling ??

Of ben ik de enige dwaas die door de regen loopt of met watertemperatuur van 8 graden bij windkracht 5 in de zee loop??

2Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 1:18 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Waterzoeken doe ik nog niet. Inderdaad te koud en er ligt nog geen verse vondsten.
Verder wacht ik op een app bericht van twee boeren dat er geploegd is. Nog niks gehoord dus maar afwachten op de verlossende app.

Jij hebt zeeën van ruimte daar om te zoeken. Ik moet het met een paar strandjes doen die ik vorig jaar aardig leeg heb gezocht. Zelfs bierdoppen. Waar blijft de bling ?? 2016737028


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

3Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 1:29 pm

Ray

Ray
zoeker
zoeker
Ben toevallig gisterenochtend nog even geweest.
Was half 6 wakker en denk hop eruit en gaan.
2,5uur over het strand geslenterd en heeeeeeelemaaalllll niks.
Geen muntje, geen sieraard helemaal nada....dat strand was echt leeg.
Ik doe mn best Marco, maar denk dat de bling bling nog even op zich moet laten wachten.


_________________
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] kijk even of je goudkoorts-proof bent
http://www.pan4gold.nl

4Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 1:38 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Ik denk dat ik van de week eens voor het eerst het water in ga.
Verder op Zeeland na alleen nog op de akkers geweest.

5Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 1:55 pm

Brabo

Brabo
Admin
Admin
De plassen en strandjes bij mij in de buurt heb ik vorig jaar al nagenoeg leeggemaakt, er moet dus eerst wat gestrooid worden.

Heb dit jaar alleen nog maar een paar uur op een akker gelopen, water en recreatie helemaal niet.

Brabo


_________________
Mijn geluk was andermans pech.

6Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 2:02 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Ja voor jullie is het stuk moeilijker inderdaad.
Ik moet het ook hebben van oude vondsten.
Rijden rijden proberen en kijken en hopen dat er ergens zand weg is.

Vanaaf ga ik weer ff proberen ergens.
Zag dat zand was weggehaald dus hopen op oud bling

7Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 2:06 pm

Brabo

Brabo
Admin
Admin
Succes Marco. Waar blijft de bling ?? 3613474791

Brabo


_________________
Mijn geluk was andermans pech.

8Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 2:09 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Danje Adriaan.
Wilde eigenlijk de zee in vanavond want weinig wind maar hier met buldozer zand weggehaald natte deel om droge op te vullen en met beetje geluk in het zwarte zand en bling.

9Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 2:12 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Lijkt mij zo ideaal zoveel strand om je heen, vooral als je even niets hebt dat je toch even bij wijze van 2 uurtjes kan zoeken.

10Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 2:15 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Ja wat dat aan gaat woon ik in walhalla.
Strand in overvloed en belangrijk deel Atlantic wall dus voor mij ideaal.

En gelukkig rijd ik op gas en dat kost 0,61 cent de liter.
Dus voor bv 4 euro rij ik naar brouwersdam en terug naar huis.

11Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 3:29 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Misschien dat we zaterdag even kunnen gaan plonzen. Misschien wil Ronald ook wel?
Ik wil graag zoeken bij die oude stad. Je weet wel.


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

12Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 3:54 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Denk wel dat dit lukt Gerard, donderdag zijn we ook vrij wie weet dan wel

13Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 4:33 pm

hoedan

hoedan
erelid
Peepplaza schreef:Lijkt mij zo ideaal zoveel strand om je heen, vooral als je even niets hebt dat je toch even bij wijze van 2 uurtjes kan zoeken.

Verhuizen Danny ,al wordt het hier ook steeds moeilijker om  een huis te kopen.
Als ik richting de randstad / botlek rij voor m'n werk denk ik steeds Waar blijft de bling ?? 2294302573  Ga straks toch weer lekker op vakantie naar huis in de zeelucht Waar blijft de bling ?? 2334106769 Waar blijft de bling ?? 2016737028 Waar blijft de bling ?? 3793179740


_________________
Gr. Jan

14Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 4:55 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Nou nee hoor Jan, Zeeland heeft mij niet veel te bieden.
Ik woon nu lekker centraal.
Er is hier ook van alles te vinden behalve zee strand waar je gewoon op kunt, alleen de zondagen is hier lastig met al die boeren.

15Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 6:49 pm

leo

leo
erelid
Mijn laatste goud heb ik 4 weken geleden geplaatst, daarna alleen wat zilver en wat euro muntjes, niets om te plaatsen, meer wat in het vat zit..................

16Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 8:27 pm

jantje

avatar
zoeker
zoeker
hier is zo'n beetje alles ingezaaid en in het water of strandje ligt ook niks, daarbij ben ik ook nog in mijn tuin bezig en ja ik moet ook nog gewoon werken (maar ben misschien aan mijn laatste jaar bezig Waar blijft de bling ?? 2028186877 )

groetjes jan

17Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 8:29 pm

leo

leo
erelid
jantje schreef:hier is zo'n beetje alles ingezaaid en in het water of strandje ligt ook niks, daarbij ben ik ook nog in mijn tuin bezig en ja ik moet ook nog gewoon werken (maar ben misschien aan mijn laatste jaar bezig Waar blijft de bling ?? 2028186877 )

groetjes jan


Ga je staken??? Very Happy

18Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 8:36 pm

jantje

avatar
zoeker
zoeker
moest ik eigenlijk wel doen want met de cao onderhandelingen gaat het ook niet goed

groetjes Jan

19Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 8:42 pm

leo

leo
erelid
Waar blijft de bling ?? 3613474791

20Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? di mei 11, 2021 4:32 pm

hoedan

hoedan
erelid
jantje schreef:hier is zo'n beetje alles ingezaaid en in het water of strandje ligt ook niks, daarbij ben ik ook nog in mijn tuin bezig en ja ik moet ook nog gewoon werken (maar ben misschien aan mijn laatste jaar bezig Waar blijft de bling ?? 2028186877 )

groetjes jan

Heb jij betere vooruitzichten dan ik als het 67 blijft moet ik nog 9 jaar
buffelen Pfffff in een zwaar beroep.


_________________
Gr. Jan

21Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? di mei 11, 2021 8:25 pm

jantje

avatar
zoeker
zoeker
de rvu regeling wordt nu in onze cao opgenomen voor de zware beroepen dus dat wil zeggen dat ik vier jaar eerder met pensioen kan, kost wel geld maar ik ga het toch doen. volgende maand wordt ik 63 en dan moet ik nog een jaar,maar ik heb nog 100 snipperdagen staan dus dat laatste jaar kom ik wel door Waar blijft de bling ?? 2016737028 groetjes Jan (die het leven in een keer veel rooskleuriger ziet)

22Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? di mei 11, 2021 8:41 pm

hoedan

hoedan
erelid
jantje schreef:de rvu regeling wordt nu in onze cao opgenomen voor de zware beroepen dus dat wil zeggen dat ik vier jaar eerder met pensioen kan, kost wel geld maar ik ga het toch doen. volgende maand wordt ik 63 en dan moet ik nog een jaar,maar ik heb nog 100 snipperdagen staan dus dat laatste jaar kom ik wel door Waar blijft de bling ?? 2016737028   groetjes Jan (die het leven in een keer veel rooskleuriger ziet)

Ik zit zelf onder cao klein metaal ,weet nog niet wat ze hier mee aan doen.
Nog 2 jaar dan ben ik 60 en kan dan onder een goede regeling 4 dagen in de week gaan werken ,wil hier toch gebruik van gaan maken
als het dan financieel nog te betalen is .


_________________
Gr. Jan

23Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? di mei 11, 2021 8:53 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Oh wat lijkt mij dat heerlijk stoppen met werken, ik geef jullie groot gelijk als je er eerder uit kunt stappen zou ik ook gedaan hebben als het financiëel mogelijk is.
Dan gewoon af een toe een klein klusje tussen door voor het extra zak centje.

24Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? di mei 11, 2021 9:17 pm

jantje

avatar
zoeker
zoeker
ja tot mijn 67 werken zie ik dus ook helemaal niet zitten, als ik 64 ben dan heb ik er 48 jaar op zitten waarvan 42 bij deze baas groetjes Jan

25Waar blijft de bling ?? Empty Re: Waar blijft de bling ?? di mei 11, 2021 9:23 pm

Brabo

Brabo
Admin
Admin
jantje schreef:ja tot mijn 67 werken zie ik dus ook helemaal niet zitten, als ik 64 ben dan heb ik er 48 jaar op zitten waarvan 42 bij deze baas groetjes Jan
Ik kan het je aanraden Jan.
Heb zelf nu al weer zes jaar vakantie na 43 jaar werken, en het bevalt me uitstekend. Very Happy

Brabo


_________________
Mijn geluk was andermans pech.

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum