https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gezocht mega sterke supermagneet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Gezocht mega sterke supermagneet Empty Gezocht mega sterke supermagneet wo apr 29, 2020 6:15 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Ik zoek een hele sterke supermagneet die sterk genoeg is om een machinegeweer uit de slik te trekken.

Ik weet waar ie ligt maar de huidige magneten schieten los.

2Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet wo apr 29, 2020 6:55 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Deze is volgens mij de gene met sterkste trekkracht?

Maar als ie diep in de prut ligt moet je prikken. Tenzij je er kan staan?

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

3Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet wo apr 29, 2020 7:01 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Kan er niet staan want is 2 mtr diep en ligt zeker 1 mtr bagger in.
Al twee keer hem gehad maar krijgen niet omhoog.
Net na de oorlog heeft de boer dat ding in sloot gegooid en magazijn hebben we al maar rest te zwaar.

Ik ga ff kijken daar. Thanks s Gerard
Zo 1 als op de foto is het. Mg42 [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

4Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet wo apr 29, 2020 7:32 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Wel heppie de peppie als je dat ding te pakken krijgt. Anders meerdere magneten daar op die plek gooien zodat ie aan meerdere magneten vast zit.

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

5Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet wo apr 29, 2020 8:07 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Ja die wil ik hebben want zoek al poos maar zijn zo ontiegelijk duur.
Ik heb ook van die banden met patronen.

6Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet wo apr 29, 2020 8:44 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Neem in elk geval niet die zogenaamde pot magneten met zo’n omhulsel, daar vind je nauwelijks wat mee. Ik heb de Magnetar Terror en de Magnatar Beast beide zijn besten en pakken aan alle zijde van de magneet ijzeren voorwerpen.
Bij de Beast zal ik je wel aanraden om een beschermkap er bij te nemen.

Magneten zijn best duur idd maar als je het leuk vind om te doen en je denkt er vaker op uit te gaan zou ik kiezen voor echt een goede.
Let wel, de beast is echt wel krachtig hier trek je gerust een bromfiets mee omhoog en nooit gebruiken bij stalen damwanden want als je daar op vast komt te zitten heb je een probleem.

7Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet wo apr 29, 2020 8:46 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Klopt Danny.
Ik moet weer 1 hebben die rondom pakt.
Had er 1 maar was toch niet goed.

8Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet wo apr 29, 2020 8:51 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Ik heb er ook 1 van AliExpress 2x 500 kilo maar dat ding is zo zwaar dat er amper mee te gooien valt.
Deze heb ik er dan ook bij voor de extreem zware kluizen want in het water trek je wel een kluis naar de kant maar zodra de kluis een stuk boven water komt krijg je een ander soort contra gewicht zodat bijna elk ander magneet loslaat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

9Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet wo apr 29, 2020 9:02 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Zoiets heb ik gehad maar dan 400 kg.
Maar das een flinke jongen en inderdaad handig voor erbij.
Heb hier alle tankgrachten gehad maar ligt niks.
Nu via de aannemer die verbouwing van me huis heeft gedaan een tip gehad en weet waar machine geweer ligt en nog meer spul.
Is privé terein van boer en er is nooit gebaggerd.
Is dus ook maar voor eenmalig gebruik eigenlijk.

10Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet wo apr 29, 2020 9:15 pm

Peepplaza

avatar
erelid
dan zou je de jouwe kunnen gebruiken aan een prikstok, dan kun je beter de blub in met je surfpak of dergelijke en dan kun je wel goed af met een pot magneet

11Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet wo apr 29, 2020 9:35 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Al geprobeerd met droogpak maar zakt te ver weg en plek is 4 mtr uit de kant.
Willen nu met bootje gaan proberen en dan nog is prikken.

12Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet wo apr 29, 2020 10:52 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Gewoon de Beast kopen, liggen voetbal velden groot bij jullie in zee met munitie

13Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet ma apr 05, 2021 4:58 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Kan weg Al voorzien

14Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet ma apr 05, 2021 5:18 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Einzelganger schreef:Kan weg Al voorzien

Maar machinegeweer nu al gevonden of niet?

Dagobert


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

15Gezocht mega sterke supermagneet Empty Re: Gezocht mega sterke supermagneet ma apr 05, 2021 5:20 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Nee. Heb er maar 1 gekocht 😂


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum