https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gezocht oude Fisher CZ20

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Gezocht oude Fisher CZ20 vr mei 05, 2023 10:18 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Is er hier nog iemand die een oude Fisher CZ20 heeft liggen en er niets mee doet?

Groet Danny

2Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 za mei 06, 2023 7:26 am

Brabo

Brabo
Admin
Admin
.Ik ben er van overtuigd dat er best nog wel ergens in Nederland een paar staan te verstoffen.
Je zou ook eens een oproepje op Marktplaats kunnen zetten, wie weet. Gezocht oude Fisher CZ20 2294302573

Brabo


_________________
Mijn geluk was andermans pech.

3Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 za mei 06, 2023 5:42 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Dat denk ik dus ook Adriaan dat er vast nog wel ergens in de schuur of op zolder een CZ20 staat.

4Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 zo mei 07, 2023 8:59 am

hoedan

hoedan
erelid
Op E bay staat er nog 1 te koop Danny.
Ik heb hem zelf ook nog ,maar ik doe hem niet weg.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


_________________
Gr. Jan

5Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 zo mei 07, 2023 9:08 am

Brabo

Brabo
Admin
Admin
Dat is volgens mij alleen de houder voor aan de steel Jan.

Brabo


_________________
Mijn geluk was andermans pech.

6Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 zo mei 07, 2023 11:23 am

hoedan

hoedan
erelid
Brabo schreef:Dat is volgens mij alleen de houder voor aan de steel Jan.

Brabo
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben Adriaan .
Sorry dat heb ik niet goed gelezen.


_________________
Gr. Jan

7Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 zo mei 07, 2023 11:52 am

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Ik heb nog een werkende cz20 staan maar die blijkt kromme spijlen/pennen te hebben waardoor ie niet waterdicht meer is.
Reparatie zou 250 euro kosten. Das best veel geld omdat er tegenaan te gooien.


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

8Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 wo mei 10, 2023 7:27 am

Peepplaza

avatar
erelid
Daar heb je geen nieuwe detector voor maat.
Heb jaren gezocht met de Fisher CZ20, naar mijn idee gaat deze nog steeds het diepst van alle water metaaldetectors misschien niet op het kleinste spul maar doet zeker nog niets onder van de huidige detectors.

9Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 do mei 11, 2023 7:55 pm

Tjonge-jonge

Tjonge-jonge
Pieper
Pieper
Peepplaza schreef:Is er hier nog iemand die een oude Fisher CZ20 heeft liggen en er niets mee doet?

Groet Danny

Ik heb er ook nog een hangen,Geen oude maar een v d laatste met kleine knoppen.
is een van de beste detectoren ooit gemaakt!
hangt gezellig naast zijn broer de !280 daar kreeg ik nog een video band bij met zoek instructies!! Gezocht oude Fisher CZ20 2016737028
Beide zijn onverwoestbaar,maar tegenwoordig moet alles Digitaal met V.D.I nrs!!( Gezocht oude Fisher CZ20 3613474791 ik maak me er ook schuldig aan hoor.)

10Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 do mei 11, 2023 7:57 pm

Tjonge-jonge

Tjonge-jonge
Pieper
Pieper
Peepplaza schreef:Is er hier nog iemand die een oude Fisher CZ20 heeft liggen en er niets mee doet?

Groet Danny

Ik heb er ook nog een hangen,Geen oude maar een v d laatste met kleine knoppen.
is een van de beste detectoren ooit gemaakt!
hangt gezellig naast zijn broer de 1280 daar kreeg ik nog een video band bij met zoek instructies!! Gezocht oude Fisher CZ20 2016737028
Beide zijn onverwoestbaar,maar tegenwoordig moet alles Digitaal met V.D.I nrs!!( Gezocht oude Fisher CZ20 3613474791 ik maak me er ook schuldig aan hoor.)!! Gezocht oude Fisher CZ20 2294302573

11Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 vr mei 12, 2023 7:19 am

Peepplaza

avatar
erelid
[quote="hoedan"]Op E bay staat er nog 1 te koop Danny.
Ik heb hem zelf ook nog ,maar ik doe hem niet weg.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Jij zoekt toch nooit Jan, je bent al 5 jaar aan het verbouwen.
(Help mijn man is klusser).

12Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 vr mei 12, 2023 7:23 am

Peepplaza

avatar
erelid
[quote="Tjonge-jonge"][quote="Peepplaza"]Is er hier nog iemand die een oude Fisher CZ20 heeft liggen en er niets mee doet?

Groet Danny[/quote]

Ik heb er ook nog een hangen,Geen oude maar een v d laatste met kleine knoppen.
is een van de beste detectoren ooit gemaakt!
hangt gezellig naast zijn broer de !280 daar kreeg ik nog een video band bij met zoek instructies!! :grijns:
Beide  zijn onverwoestbaar,maar tegenwoordig moet alles Digitaal met V.D.I nrs!!( :duim:  ik maak me er ook schuldig aan hoor.)[/quote]

Jij zoekt toch ook niet veel meer Peter maar Idd ik vind het ook nog 1 van de beste analoog detectors.
Heb in tussen tijd XP II gehad maar vond ik minder dan de oude XP en snel weer verkocht, tijd terug de manticore gehad maar was het voor mij ook niet helemaal dus die weer ingeruild voor de Equinox 900 en de Nokta Legend.

Mocht je hem ooit willen verkopen denk dan even aan mij.

13Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 vr mei 12, 2023 4:37 pm

hoedan

hoedan
erelid
Peepplaza schreef:
hoedan schreef:Op E bay staat er nog 1 te koop Danny.
Ik heb hem zelf ook nog ,maar ik doe hem niet weg.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Jij zoekt toch nooit Jan, je bent al 5 jaar aan het verbouwen.
(Help mijn man is klusser).

Nou 5 jaar ? wel veel aan het verbouwen en het einde van de grote klussen nadert.
Ik ga over een paar maanden maar 4 dagen in de week werken en hopelijk meer zoeken dus ruim ik niks op.


_________________
Gr. Jan

14Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 vr mei 12, 2023 10:17 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Je vrouw heeft vast nog klussen zat voor je Jan, en zoeken op het droge kun je beter met een Equinox doen

15Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 do mei 25, 2023 2:24 pm

SubImp555

SubImp555
groentje
groentje
Ik heb er één waar ik niet meer mee zoek. Ik heb hem voor het laatst in Spanje gebruikt, waar hij kapot is gegaan. Bleek een kabelbreuk te zijn. Ik heb daarom de zoekschijf laten vervangen voor een hagelnieuwe, en er daarna nooit meer mee gezocht. Ik heb er ook nog een Anderson steel bij. Als je geïnteresseerd bent, zou ik wat foto's voor je kunnen maken.

16Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 zo jul 23, 2023 5:32 am

snoozy

snoozy
erelid
Heb je er al eentje te pakken Danny?

17Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 zo jul 23, 2023 3:31 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Bedankt voor het aanbod, heb inmiddels besloten dat ik geen Fisher CZ20 meer wil omdat ik nu teveel waterdichte metaaldetectors heb.
Heb zelfs nog een splinter nieuwe Legend staan die ik niet eens gebruik.

De Equinox 900 is nu momenteel mijn vaste waterdetector voor in het water en als ik op pad ga heb ik ook altijd voor de zekerheid mijn excalibur bij me.

18Gezocht oude Fisher CZ20 Empty Re: Gezocht oude Fisher CZ20 zo jul 23, 2023 5:22 pm

Bierdopje

Bierdopje
moderator
moderator
Peepplaza schreef:Bedankt voor het aanbod, heb inmiddels besloten dat ik geen Fisher CZ20 meer wil omdat ik nu teveel waterdichte metaaldetectors heb.
Heb zelfs nog een splinter nieuwe Legend staan die ik niet eens gebruik.

De Equinox 900 is nu momenteel mijn vaste waterdetector voor in het water en als ik op pad ga heb ik ook altijd voor de zekerheid mijn excalibur bij me.

Dan koop ik hem wel voor 150 euro. Gezocht oude Fisher CZ20 2016737028


_________________
Dag niet gezocht is een dag niet geleefd

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum