https://waterzoekers.actieforum.com

Strand en Waders forum is een metaaldetectie communicatie forum voor strand- en waterzoekers metaaldetector zoekers.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Waar blijft de bling ??

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

1Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Waar blijft de bling ?? ma mei 10, 2021 1:15 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Eerste onderwerp bericht herinnering :

Zoekt er nog iemand en waar blijf de bling ??

Of ben ik de enige dwaas die door de regen loopt of met watertemperatuur van 8 graden bij windkracht 5 in de zee loop??


26Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? wo mei 12, 2021 8:32 am

snoozy

snoozy
erelid
jantje schreef:hier is zo'n beetje alles ingezaaid en in het water of strandje ligt ook niks, daarbij ben ik ook nog in mijn tuin bezig en ja ik moet ook nog gewoon werken (maar ben misschien aan mijn laatste jaar bezig Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 2028186877 )

groetjes jan

Owww, lekker zeg ik moet nog 6,5 jaar.
Hoop dat ik dan nog gezond ben en wat kan hobbyen.
Lijkt me leuk om in een klein campertje rond te rijden langs de diverse kusten en wat te zoeken.

Over de blingbling, nee ik ben nog niet in het water geweest wel wat speeltuintjes bezocht maar alleen maar euro's en troep gevonden.

27Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? wo mei 12, 2021 10:25 am

leo

leo
erelid
Mijn baas zei 16 jaar geleden, "we hebben vreselijk gelachen, maar we gaan het nu een tijdje zonder jou proberen "

28Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? wo mei 12, 2021 4:30 pm

hoedan

hoedan
erelid
Brabo schreef:
jantje schreef:ja tot mijn 67 werken zie ik dus ook helemaal niet zitten, als ik 64 ben dan heb ik er 48 jaar op zitten waarvan 42 bij deze baas groetjes Jan
Ik kan het je aanraden Jan.
Heb zelf nu al weer zes jaar vakantie na 43 jaar werken, en het bevalt me uitstekend. Very Happy

Brabo

Ja dat snap ik Adriaan ,maar ben nu nog te jong om te kunnen stoppen (financieel )
Tegenwoordig met al die regeltjes : niet meer op een ladder werken ,niet meer in een hangbak aan een kraan werken , geen laarzen meer aan, Helm , bril, handschoen aan, brand vertragende overal aan.
Cursus hiervoor , Cursus daarvoor.
Pfff ik wordt hier te oud voor denk ik Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 2294302573
Gelukkig heb ik ook mooi werk als Inspecteur. Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 2016737028


_________________
Gr. Jan

29Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? wo mei 12, 2021 5:05 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Regeltjes regeltjes je wordt er gek van

30Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? wo mei 12, 2021 5:21 pm

hoedan

hoedan
erelid
Peepplaza schreef:Regeltjes regeltjes je wordt er gek van

Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 2016737028 Ben ik gelukkig niet alleen die daar zo over denkt. Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 3613474791


_________________
Gr. Jan

31Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? do mei 13, 2021 10:30 pm

Peepplaza

avatar
erelid
Helemaal niemand gezocht vandaag op Hemelvaartsdag Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 2294302573
(Ik niet in elk geval, beetje in de tuin gewerkt).

32Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? do mei 13, 2021 10:33 pm

Brabo

Brabo
Admin
Admin
Vanmiddag heb ik een rivierstrandje afgezocht.
Heerlijk weer en een mooie omgeving, maar weinig vondsten.
Om precies te zijn €4,30 en wat vislood.

Brabo


_________________
Mijn geluk was andermans pech.

33Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? do mei 13, 2021 10:35 pm

leo

leo
erelid
Ik heb geen zin weet niet weet niet

34Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 12:18 am

jantje

avatar
zoeker
zoeker
Nee niet gezocht ,vanmorgen bij mijn zoon bezig geweest met een pu vloer in de keuken en vanmiddag thuis in de tuin bezig geweest. groetjes Jan

35Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 7:57 am

Ray

Ray
zoeker
zoeker
Hier ook niet gezocht, lekker een luie dag gehad.
Vanmorgen wel even wat twijfel om nog ergens heen te rijden, maar mijzelf niet kunnen overhalen.
Het zal wel weer opnieuw een luie dag worden.
Dan hebben we nog een heel weekend voor de boeg voor de bling.


_________________
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] kijk even of je goudkoorts-proof bent
http://www.pan4gold.nl

36Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 6:56 pm

Jutter

Jutter
Pieper
Pieper
Hier het zoeken op een erg laag pitje, maar hoop weer wat vaker te kunnen gaan, morgen richting zee.

37Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 7:04 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Succes Jutter.
Water nog wat fris maar goed te doen.
Heb de nodige uurtjes al in water doorgebracht.

38Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 7:09 pm

leo

leo
erelid
Jutter schreef:Hier het zoeken op een erg laag pitje, maar hoop weer wat vaker te kunnen gaan, morgen richting zee.


Hee!!!! tijd geleden GijsJan

39Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 7:13 pm

Jutter

Jutter
Pieper
Pieper
Einzelganger schreef:Succes Jutter.
Water nog wat fris maar goed te doen.
Heb de nodige uurtjes al in water doorgebracht.

Met droogpak heb je nergens last van, wolletje eronder en gaan als een malle. Ga je van het weekend nog Marco ?

40Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 7:14 pm

Jutter

Jutter
Pieper
Pieper
leo schreef:
Jutter schreef:Hier het zoeken op een erg laag pitje, maar hoop weer wat vaker te kunnen gaan, morgen richting zee.


Hee!!!!   tijd geleden GijsJan

Idd al even geleden Leo, maar hoop weer wat vaker te kunnen gaan zoeken en wat te vinden.

41Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 7:17 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Ja ik heb ook droogpak en wolletje en neopreen handschoenen en ga goed.
Ik ga denk ik Zondag weer. Heb wel goeie stek momenteel en donkere grond.
Morgen krijg ik me corona prik in de middag dus kan ik niet.
Zondag zou ik wel kunnen en dan ook mooi getij. Rond 12 uur laag.

Als je zin heb kunnen we wel samen gaan en redelijk kans op bling.

Kijk maar ff en als je wil of kan dan stuur je maar ff een pb

42Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 7:22 pm

Jutter

Jutter
Pieper
Pieper
Einzelganger schreef:Ja ik heb ook droogpak en wolletje en neopreen handschoenen en ga goed.
Ik ga denk ik Zondag weer. Heb wel goeie stek momenteel en donkere grond.
Morgen krijg ik me corona prik in de middag dus kan ik niet.
Zondag zou ik wel kunnen en dan ook mooi getij. Rond 12 uur laag.

Als je zin heb kunnen we wel samen gaan en redelijk kans op bling.

Kijk maar ff en als je wil of kan dan stuur je maar ff een pb

Heb zondag tijd Marco, als je wilt ga ik wel mee, heb er wel weer eens zin in.

43Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 7:26 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Jij ben altijd welkom Gijs Jan.
Leuk ff klessebessen en zoeken.
Ik hou Zo dag vrij voor je.
Ik zal morgen even het exacte getij bekijken daar en tijd en stuur je dan ff een pb met de lokatie.

44Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 7:28 pm

Jutter

Jutter
Pieper
Pieper
Einzelganger schreef:Jij ben altijd welkom Gijs Jan.
Leuk ff klessebessen en zoeken.
Ik hou Zo dag vrij voor je.
Ik zal morgen even het exacte getij bekijken daar en tijd en stuur je dan ff een pb met de lokatie.

Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 3613474791 gezellig

45Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 7:34 pm

Einzelganger

avatar
erelid
Komt goed.
Zal kijken of ik me gopro kan vinden en opladen.

Als er nog waders zijn die ook mee willen?

46Waar blijft de bling ?? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de bling ?? vr mei 14, 2021 9:44 pm

Ray

Ray
zoeker
zoeker
Gijsjan ook weer terug van weg geweest........welkom!
Morgenochtend ga ik wel even een strandje pakken maar niet waden.
Planning is even een paar uurtjes Kijkduin dus mocht er iemand zich geroepen voelen dan komt die er maar heen.


_________________
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] kijk even of je goudkoorts-proof bent
http://www.pan4gold.nl

Gesponsorde inhoud


Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum